17:18

1402/12/26

گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با « نسل قاسم»

برنامه «نسل قاسم» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه امید می‌رود.

شبکه امید به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه برنامه «نسل قاسم» را تدارک دیده است.

ویژه برنامه «نسل قاسم» به صورت دو بخش از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری برای ایام فاطمیه و هفته آینده روی آنتن می‌رود.

«نسل قاسم» به صورت زنده از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

ویژه برنامه نسل قاسم در این ایام جمعه ها ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده و گفتگومحور به نحوه خادمی برای اهل بیت و حل مسائل مردم از طریق تشکل‌های هیات‌های نوجوانانه پرداخته و گزارش‌هایی از سایر هیات‌های نوجوانانه کشور را ارائه می‌نماید بعد از دهه اول تا اربعین این پویش وارد فاز جدیدی شده که هر هفته این هیات‌های نسل قاسمی را به سمت حل مسائل محله خود هدایت نموده و تصاویر این فعالیت‌ها را هر پنجشنبه شب در این برنامه پوشش می‌دهد. فاز آخر این مراسم در عراق اجرا شده، بدین صورت که هر نوجوان نسل قاسمی ایرانی یک نوجوان عراقی را برای حل مسائل محله خود در عراق با محوریت خادمی اباعبداله پیوند می‌دهد
در پویش نسل قاسم که چندروزی است تشکیل شده؛
نوجوانان می توانند فیلم و عکس های خودشان را با توجه به نوع پویش در صفحه پویش در تلوبیون ارسال‌ کنند.

برنامه زنده نسل قاسم به تهیه کنندگی امیرحسن شاه تیموری و کارگردانی امیر سینا سلیمی و با اجرای مشترک سید محمدصادق تربتیان و رامتین چیت سازان و با حضور حجت الاسلام امیر حسین کمیجانی به عنوان کارشناس و سردبیری حجت الاسلام حاجی مقصودیروی آنتن شبکه امید پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *