01:44

1403/01/23

مایک پمپئو :من امنیت ندارم

وزیر خارجه پیشین آمریکا در کتاب خود مدعی شده واشنگتن پس از اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به ایران پیام‌هایی داده و گفته که این اقدام با هدف تلاش برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی نبود.

اذعان پمپئو به هراس دائمی از جانش در حالی که دولت بایدن حفاظت از او و برخی افراد دخیل در شهادت سردار سلیمانی را تمدید کرده است.

مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر «تهدیدات ایران» شد.     «مایک پمپئو » با اشاره به هراس از انتقام ایران در خاک آمریکا، اذعان کرده دیگر زندگی عادی ندارد و حتی نمی‌تواند بدون نیروهای حفاظتی و امنیتی به فروشگاه برود.                                                        پمپئو می‌نویسد: ما می‌دانیم ایران توانایی عملیات در داخل ایالات متحده را دارد، بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز جزئیات (پروتکل‌های) امنیتی را حفظ می‌کنم.                          به خواربارفروشی (بروم)؟ در حالی که دارم ارزیابی می‌کنم کدام بادمجان بیشتر از بقیه رسیده به نظر می‌رسد (حضور نیروهای حفاظتی) امنیت دیپلماتیک بر این موضوع سایه خواهد انداخت.                      سوزان (همسر پمپئو) می‌خواهد موهایش را مرتب کند؟ بیایید امیدوار باشیم که عوامل مخفی حزب‌الله، سالن آرایشگاه را احاطه نکنند.                                                                                                  احتمالاً دیگر هرگز با ماشین شخصی خود رانندگی نخواهم کرد یا از آن سطح از حریم خصوصی که قبلاً داشتم لذت نخواهم برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *