04:33

1402/12/26

حاج قاسم به کسانی که فریب خوردند اهانت نمیکرد

حاج قاسم به کسانی که فریب خوردند، اهانت نمی کرد؛ بلکه دلش می‌سوخت و با الفاظ خاصی آنان را رنگ نمی‌زد و رد نمی‌کرد، بلکه می‌گفت اینها دختران و پسران ما هستند واین سیره پیامبر(ص) است.

حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی در کرمان: مکتب سلیمانی، مکتب خیرخواهی و مردم‌داری است. اگر همه ما این روحیه را داشتیم، دشمن نمی‌توانست آشوب‌های اخیر را به پا کند. به تاسی از شهید سلیمانی باید در وقایع اخیر، افرادی که فریب دشمن را خورده‌اند و در مقایسه با کل ملت کم هستند را دریابیم و آغوشمان را به رویشان باز کنیم.

حاج قاسم به کسانی که فریب خوردند، اهانت نمی‌کرد/ او پیرو سیره پیامبر(ص) بود/ خط حاج قاسم، خط اسلام، انقلاب و رهبری بود                                             حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی در کرمان: مکتب سلیمانی، مکتب خیرخواهی و مردم‌داری است. اگر همه ما این روحیه را داشتیم، دشمن نمی‌توانست آشوب‌های اخیر را به پا کند. به تاسی از شهید سلیمانی باید در وقایع اخیر، افرادی که فریب دشمن را خورده‌اند و در مقایسه با کل ملت کم هستند را دریابیم و آغوشمان را به رویشان باز کنیم. باید با آنها حرف بزنیم، حرفشان را بشنویم، پاسخ بدهیم و معطرشان کنیم؛ چقدر این نگاه حاج قاسم زیباست و اینهاست که او را ماندگار و سردار دل‌ها کرده است. حاج قاسم به کسانی که فریب خوردند، اهانت نمی کرد؛ بلکه دلش می‌سوخت و با الفاظ خاصی آنان را رنگ نمی‌زد و رد نمی‌کرد، بلکه می‌گفت اینها دختران و پسران ما هستند واین سیره پیامبر(ص) است. سردار سلیمانی از موضع نصح و خیرخواهی با دشمنان می‌جنگید تا شر اشرار را از روی زمین برکند، اما برای همان‌ها هم دلش می‌سوخت که گمراه شده‌اند، همانگونه که پیامبر(ص) هم برای کفار دل می‌سوزاند. حاج قاسم از درون وجود خویش برای مردم، انقلاب و رهبری می‌جوشید و اهل خط‌کشی و جناح‌بندی نبود؛ خط او، خط اسلام، انقلاب و رهبری بود و او مدیون هیچ دسته و گروه و جناحی نبود که اگر بود، حاج قاسم نمی‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *